Nederlands NL | Vlaams BE | Deutsch DE | English EN

Sponsoringpartner Basispakket: voor meer sponsorinkomsten

Echt rendement uit sponsoring

De partijen die u benadert ontvangen dagelijks meerdere sponsoraanvragen en kijken naar het meeste rendement uit hun marketingbudgetten. U dient de taal van de sponsor te spreken - met alleen liefdadigheid komt u er niet. Sponsoring is bovendien een kwestie van persoonlijk gunnen. Alles moet kloppen.

Onze oplossing

Wij bieden u een kwaliteitsinjectie aan voor het gehele traject van sponsorwerving. U doet voortaan een veel waardevoller aanbod, u selecteert slimmer sponsors, u overtuigt meer en u verkrijgt meer inkomsten uit sponsoring. Vraag het Sponsoringpartner Basispakket aan t.w.v. Ä1.980 en word partner van Mediability!

  • Het Sponsoringpartner Basispakket van Mediability bevat o.a.:
  • Creatie van toegevoegde waarde en nieuwe sponsormogelijkheden
  • Een verbluffende Sponsorbrochure
  • Persoonlijk advies tijdens alle Tien Stappen van Sponsorwerving
  • Handleiding voor iedere stap
  • Vier uur aan directe ondersteuning (t.w.v. Ä300)
  • Op maat geschreven correspondentie (o.a. Sponsorbrieven)
  • Grondig onderzoek naar uw casus, resulterend in een Sponsorplan
  • Alle instrumenten om sponsors te overtuigen

Wat maakt het verschil?

U profiteert vooral doordat u over de gehele linie uw sponsoring professionaliseert. U doet uw partners een beter aanbod met een passend voorstel afgestemd op de marketingcommunicatiedoelstellingen. Uw organisatie benadert toekomstige sponsors meer efficiŽnt, effectief en economisch. Vervolgens bedient uw organisatie uw nieuwe en bestaande partners beter doordat u beter weet wat u moet doen nadat de deal is gesloten.

We beginnen met het Sponsorplan

Mediability leert uw organisatie kennen door het grondige onderzoek, dat leidt tot het Sponsorplan. Daarin een analyse van uw organisatie, uw branche, uw concurrenten, uw SWOT, uw huidige aanbod, ťn de kansen om voor meer rendement en sponsormogelijkheden. In het Plan van Aanpak stemmen we af hoe we die kansen verzilveren.

Nieuwe sponsoringconcepten voor toegevoegde waarde

U heeft ongetwijfeld al gedacht aan exposure, als ruilmiddel voor de sponsor. Maar er zijn zoveel meer mogelijke toepassingen en vormen van samenwerking. Wij weten welke, en welke voor u haalbaar zijn. En wat is de waarde van uw sponsoring? Wat is een reŽle bijdrage voor de hoofdsponsor? En voor de kleinste sponsor? Lastige vragen, maar niet nieuw voor ons. Wij optimaliseren voor u het totale aanbod aan sponsors. Haal er uit wat er in zit, maar bied tegelijkertijd veel meer rendement door onze nieuwe concepten!

Benaderen van potentiŽle sponsors

De kwaliteit van het aanbod is een belangrijke voorwaarde voor uw sponsoringsuccessen. Maar ook uw presentatie van het aanbod is essentieel! U dient de taal van de sponsor te spreken en het aanbod vertalen in concrete voordelen. Wij ontwikkelen voor u een Sponsorbrief dat de aandacht trekt en de eerste interesse wekt. Voor iedere doelgroep schrijven we een specifieke versie. De grootste stap in het overtuigingsproces maken we echter met uw verbluffende Sponsorbrochure!

"Uw Sponsorbrochure heeft ons overtuigd!"

In een schitterende visuele presentatie van 12 pagina's zien uw toekomstige partners wat uw project heeft te bieden aan voordelen. Hoe ze ťcht rendement behalen. Hoe uw project zich onderscheidt van alle andere 100+ sponsoraanvragen. Wat uw project sympathiek maakt. De kenmerken van uw nieuwe Sponsorbrochure:
  • 12 A4 full-color pagina's met overtuigende teksten
  • In pdf-formaat, voor optimale schermweergaves en drukresultaten
  • In uw huisstijl en kleuren
  • Met uw foto's en beeldmaterialen
  • Professioneel opgemaakt door een grafisch ontwerper
  • Gefocust op rendement en voordelen voor de sponsor
  • Overtuigend en bondig verwoord

Informeer nu naar de mogelijkheden voor een partnerschap met Mediability!