Diensten voor bedrijven
Conceptontwerp & Activering
Hospitality & Incentives
Onderzoek & Advies
Sponsorbeleid & Management

Diensten voor sporters
               & sportorganisaties

Sportmarketing
Management & Organisatie
Communicatie & PR
Onderzoek & Advies
Sponsorwerving
Relatiemanagement

Over Mediability
Vacatures
Contact

Sitemap
Sportmarketing-woordenboek
Mediability :: Diensten voor sporters & sportorganisaties :: Sponsorwerving ::

Hoofdsponsor

Een hoofdsponsor is de persoon, organisatie of bedrijf, die een individu of een organisatie de grootste ondersteuning geeft met geld of natura. De hoofdsponsor investeert meer dan de andere sponsors, en krijgt daarom meer terug voor de sponsoring. Te denken valt aan de meest prominente posities voor goede publiciteit, een naamverbinding, betere of meer hospitality-rechten, etcetera. De kleinere sponsors worden vaak sub-sponsor genoemd. Bij sommige sporten is slechts plaats voor één sponsor. Dan wordt die sponsor ook hoofdsponsor genoemd.

Mediability :: Mediability begeleidt u bij het werven van een hoofdsponsor voor uw sportvereniging, project of evenement. Het inschakelen van een sportmarketingbureau is nodig, omdat sponsors steeds meer eisen stellen en hun uitgaven voor sponsoring moeten verantwoorden. Daarom verlangen zij een professionele aanpak, waarbij rekening wordt gehouden met hun wensen en criteria. U vindt meer informatie over onze activiteiten en over het vinden van een hoofdsponsor, op de Sponsorwerving-pagina.

Trefwoorden: hoofdsponsorschap, hoofdsponsors, hoofdsponsoring, evenement, toernooi, club, voetbalclub, vereniging, team, eindronde, EK, WK, NK, 2012, 2013, 2014, 2015