| |
Sponsorwerving in Tien Stappen
Valkuilen en vergissingen
Slechte voorbereiding: geen visie en professioneel sponsorpakket
Aannemen dat bedrijven 'wel eventjes' meebetalen
Niet weten bij welke bedrijven sponsoraanvragen kansrijk en kansloos zijn
Doe-het-zelven i.p.v. vakwerk van kwaliteit
Niet de taal van de sponsor spreken, niet kunnen meedenken
Succesvolle sponsorwerving, hoe doe je dat?
Sponsorwerving, hoe pak je dat aan? Hoe vergroot je de kans op succes? Waar moet je rekening mee houden? Wat zijn de cruciale factoren? En wat zijn veelvoorkomende valkuilen en vergissingen? Sponsoradviesbureau Mediability zet alles op een rijtje en vertelt u de ins en outs van alle tien stappen.
Sponsors zoeken begint met...
Een goede voorbereiding is de sleutel tot succes in sponsorwerving. In die fase wordt de échte toegevoegde waarde gecreëerd. Zonder degelijk sponsorplan is de uitvoering maar matig. Zonder spetterend sponsorpakket raakt niemand geïnteresseerd. Zonder overtuigende sponsorbrief, sponsorbrochure en sponsorpresentatie durft een sponsor de samenwerking niet aan. U zult moeten opvallen: tienduizenden projecten strijden met u om dezelfde beperkte sponsorbudgetten. U vergroot uw kansen aanzienlijk met een professionele aanpak.
Mediability helpt u met...
professionele ondersteuning tijdens iedere stap
sponsors zoeken, selecteren, benaderen en contracteren
extra toegevoegde waarde voor nieuwe en bestaande sponsors
overtuigende concepten, presentaties, voorstellen en sponsorcontracten
alle instrumenten die u nodig heeft om sponsors te overtuigen
nog meer…
| |