| |
Stap 1: Sponsorplan: onderzoek, strategie en planning
Valkuilen en vergissingen
Niet weten wat de kracht van uw project is
Gebrek aan visie en strategie
Onvoldoende afbakening en planning van uw wervingscampagne
Niet weten Wie de werving doet
Geen sponsorplan of planning: van afstel komt...
Wat heeft u te bieden?
De eerste stap van de sponsorwervingcampagne is het onderzoeken van de propositie, het bepalen van een strategie en de planning van het proces in een sponsorplan. Daarin gaat u op zoek naar het antwoord op verschillende cruciale vragen. Wat houdt uw project in? Wat is de huidige situatie? Wat heeft u te bieden? Welk budget is er nodig? Voor welke bedrijven is uw project interessant? Wat maakt uw project bijzonder? Hoe brengen we die boodschap over? En waar willen we naartoe? Wanneer willen we er komen?
Mediability helpt u met...
de kracht van uw project ontdekken
(onzichtbare) kansen en bedreigingen identificeren
een ambitieuze visie & haalbare strategie ontwikkelen
valkuilen mijden door ervaring uit eerdere opdrachten
een realistische planning en sponsorplan met Wie/Wat/Wanneer voor alle stappen
nog meer…
| |