| |
Stap 2: Ontwerp van een sponsorpakket en sponsorconcept
Valkuilen en vergissingen
Geen bijzonder en creatief concept bieden
Veronderstellen dat een professional niets toevoegt
Verouderde ideeën over sponsorpakketten, zoals 'goud-zilver-brons'
U weet het concept niet op waarde te schatten
Het concept wordt niet toegespitst op potentiële sponsors
Veel voordeel
Tijdens de tweede stap ontwerpt u een concept dat u uiteindelijk voorlegt aan de potentiële sponsor. Op dit gebied valt enorm veel voordeel te behalen. Uw aanbod is namelijk het meest doorslaggevend voor het slagen van het wervingstraject. Doet u namelijk een onweerstaanbaar aanbod dat geweldig aansluit bij de behoeften van de (potentiële) sponsor, dan zet u een grote stap.
Een professioneel sponsorpakket met extra waarde
Juist in deze fase kan een adviesbureau veel toevoegen. U levert veel meer rendement dan daarvoor, en u heeft meer capaciteit om meer sponsors te bedienen. Uw aanbod is professioneler en ook al voor de volgende stappen doordacht.
Mediability helpt u met...
extra toegevoegde waarde voor nieuwe en bestaande sponsors
minder sponsorbeperkingen door meer sponsormogelijkheden
professionaliseren van uw aanbod
wegfilteren van aanbiedingen die écht niet werken
de strategie achter het sponsorpakket, inclusief activering
nog meer…
| |