Nederlands NL | Vlaams BE | Deutsch DE | English EN

Stap 4: Ontwerp van de Sponsorbrief, brochure en presentatie

  • Valkuilen en vergissingen

  • Doe-het-zelven i.p.v. vakwerk
  • Te veel informatie geven
  • U kent de behoeften en motieven van sponsors niet
  • Standaardbrieven en teksten voor alle partijen
  • Onpersoonlijk, onopvallend en onprofessioneel

 Sponsorwerving in Tien Stappen
 Voorbereiding
1. Sponsorplan, onderzoek & strategie
2. Ontwerp sponsorpakket
3. PotentiŽle sponsors selecteren
4. Sponsorbrief, brochure & presentatie
 Acquisitie
5. Sponsors zoeken & benaderen
6. OriŽnterend gesprek met de sponsor
7. Ontwerp sponsor aanbod op maat
8. Onderhandelen & sponsorcontract
 Implementatie
9. Activering & coŲrdinatie
10. Effectmeting & evaluatie

PotentiŽle en bestaande sponsors overtuigen

De sponsorbrief, sponsorbrochure en sponsorpresentatie zijn de cruciale elementen voor het overtuigen van potentiŽle ťn bestaande sponsors. Dit is de werkelijke verbinding tussen uw project en de sponsor. Deze zijn nodig voor de sponsor om in te zien wat de werkelijke waarde van de sponsoring van uw project is, en hoe deze enorm rendement zou halen uit een samenwerking.

Iedere partij een eigen passend aanbod

De teksten en opmaak van de brieven, brochures en presentaties moeten worden toegespitst op de geselecteerde sponsors, onderverdeeld in doelgroepen. Iedere partij ontvangt dus zijn eigen passende aanbod, op een aansprekende manier. Eerdere opdrachtgevers waren altijd erg onder de indruk van onze toegevoegde waarde tijdens deze stap.

  • Mediability helpt u met...

  • overtuigende wervende teksten
  • grafisch verzorgde ontwerpen
  • vertalen van het concept in concrete voordelen op maat
  • de juiste benadering per doelgroep
  • een algehele professionele presentatie
  • nog meerÖ