| |
Stap 3: De selectie van potentiële sponsors
Valkuilen en vergissingen
Niet selecteren; geen visie of plan
Bedrijven selecteren die bedolven worden onder sponsoraanvragen
Meer denken aan de uitstraling van de sponsor op uw project dan andersom
Niet weten bij welke bedrijven sponsoraanvragen kansrijk en kansloos zijn
Het aanbod matcht niet met de geselecteerde sponsors
Criteriumgerichte selectie
De derde stap is de selectie van potentiële sponsors. Welke bedrijven zijn het meest waarschijnlijk geïnteresseerd in uw sponsorproject? Welke partijen hebben de mogelijkheden voor degelijke ondersteuning? Welke partijen hebben een sponsorbeleid dat niet matcht met uw propositie? Nederland heeft hondderdduizenden bedrijven, maar die matchen niet allemaal met uw project. Mediability selecteert potentiële sponsors op basis van zes factoren, de zogenaamde 'criteriumgerichte selectie'.
Mediability helpt u met...
criteriumgerichte selectie van de kansrijkste opties
matching van uw proposities met de sponsor
tijd besparen op kansloze aanvragen
het benutten van de grootste succesfactor
ontwikkelen van adressenbestanden met alle noodzakelijke info
nog meer…
| |